torsdag 17. oktober 2013

Høsten er her for fult

Hei og hå den stor verden! Alt vel? Ja det er den her.. de siste 7 dagener har gått som et skudd. Sist fredag dro jeg til Bodø, var der i 1 døgn. Det var bare møkka vær oppi der, var i noen møter + div andre ting. Dro hjem på lørdagen til solen. Søndagen var en rolig dag med svømming ute på Hundsund som ligger på Fornebu. Mandagen var jeg i gang med data igjen.. det har jeg drevet på med hele tiden + svømmetrening og litt hygge med venner. Nå tikker klokken fort mot helg også, om 10 dager skal klokken stilles frem eller tilbake?? Vet du svaret på det?? Deg å gjøre jeg :) Helgen kan det se ut som at det blir litt aktiviteter også, skal prøve å oppdatere bloggen på søndagen..  Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin høst helg!


Bodø

Bodø

Høst i hagen

fin himmel etter regnskura som kom i kveld

Ut mot gata

Blader overalt


Huset

Buska

1 kommentar: