fredag 27. september 2013

Mye sorg og litt glede den her uken

Da kan man si god helg! Men ikke helt for meg, har mistet min farmor natt til torsdag. Hun ble 82 år, Kjære farmor (Svanhild) Takker for alle gode minner og all kjærlighet.  Uken som hat gått har jeg for det meste vært med data og trening, i dag fredag dro jeg og mitt søskenbarn oppover til Trondheim. Vi skal være med på begravelsen til farmor, begravelse holdes neste torsdag.
Ellers så spilte Rosenborg seg videre til cupfinale, mot Molde. Så det gleder jeg meg til. Så i helgen blir jeg med mine slektninger + litt farting ut i Trondheim, har ikke vært her siden påsken.
Da får jeg ønske dere alle en kjempe fin helg!!
Under her får du en av farmors favorittsanger:  TRONDHEIMS NATT med  Åge Aleksandersen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar