søndag 28. juli 2013

Jippi en ny uke snart

Da er denne helgen over, snart er vi i august, nå er det kun 148 dager igjen til Julaften:).
Fredagen var en knall dag med sol og varme, da gikk turen ned til Aker Brygge der jeg ble i mange timer. Lørdagen ble bare en rolig dag her hjemme på Hanaborg, i dag søndag dro jeg til Oslo, fikset en nettsiden til en, etter det dro jeg og venn til Sverige. Vi kjørte til Töcksfors shoppingcenter der vi shoppet litt. Nå sitter jeg godt plantet i godstolen min. Til uka som kommer blir det litt roligere en de siste ukene. Men det skjer mye også. Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke!! kos dere med musikkfilmen under her?`? Klar for Vannski??



Aker Brygge på fredagen
Været i går her til meg
søndags været, Hmm liker ikke den teksten som de skriver hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar