søndag 14. april 2013

Snart en ny uke med masse muligheter

God dagen kjære landsmenn
Da er denne helgen/uken over, men hvor gøy den har vært.. hva har hent, fredags ettermiddag dro jeg til Nannestad. Etter å ha vært noen timer på Moreppen gikk turen mot barnehagen til gutta (Emil og Lars) De kom hoppende mot meg når jeg kom, så dro vi mot Moreppen igjen. Der ble det middag å stell på gutta før vi dro på gymsal lek med de i Nannestad, der ble det springing og lek i 1 time. Etter det var det hjem og legge de. Jeg dro hjem ute på kvelden for å ta i mot mine 2 tanter som var på vei ned fra solfylte Trondheim, de kom til slutt og snø. Jeg hadde en kjempe kveld med dem, lørdagen gikk turen inn til Oslo, mine 2 tanter dro til sitt, mens jeg dro på Turbandagen 2013. Fikk i år en blå turban + en botton med bilde av meg på. Etter å ha vært der traff jeg igjen tanten min, da gikk vi rundt i Oslo så dem fikk titte på klær. Vi fikk oss middag på Bondeheimen, vi spiste kjøttkaker der. Når vi var ferdig der gikk turen videre til noen andre butikker, etter å ha gått mange km så dro vi hjem til meg. Her fikk vi spist sjokolade og andre ting. Vi kom oss i seng sent, opp kom vi oss i dag. Vi slappet av med tv og kaffe. På ettermiddag sendte jeg tente mine hjem. Så nå sitter jeg og slapper av etter en fin helg med dem. Ja hva skjer til uken, det blir data og noen møter.. Ellers bare rolig.. Ha en topp uke som kommer alle sammen?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar