søndag 29. juli 2012

Syden er et bra sted

Kongen på vei ned i vannet
God kveld alle sammen,.. ja da har jeg vært snart 1 uke nedi Bulgaria. Jeg pakket og dro på tirsdagen som var. Da var det regn tungt og dritt vær på Gardermoen. Når jeg kom frem til Burgas var det 27 + og varmt. Jeg var glad at jeg hadde på meg lite klær og ikke tjukt meg klær. Jeg var fremme på Panoram (her jeg bor) kl 3 på natta, det ble en kort natt. Var oppe tidlig, smurte meg inn i solkrem. Så da var det bare og kaste seg i solstolen ved bassenget, der har jeg ligget de siste 6 dagene, + vært en tur ved stranda. Har også rukket og vært inne i Sunny Beach og Sveti Vlasen tur. Så om 2 dager kommer barne gruppen til Personskade forbundet her ned. De må bare glede seg til sommer og sol fra 28 + til 35 + på dagne og 26 + på natta. Livet er bare herlig her nede, Jeg renger med at dere oppi nord er våte?? Ha en videre fin uke!! Jeg kommer til å skrive mer neste helg, Har ikke så mye tid til å være på nette.
Bade kameratene.

En Øl må til på varme dager i basseng baren



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar