søndag 22. juli 2012

Ny uke:)

Yes.. da er denne helga over også.. tiden flyr.
Ja på fredagen var jeg til gutta på Nannestad, Lørdagen hadde jeg en avslappende dag. Var å tippe med en nabo, etter det var det Grilling til dem på kvelden. Så i dag var jeg en tur på Fjellhamar før turen gikk ned til Oslo å være med på konserten for minne om de som døde 22 Juli i fjor. Jeg var i byen kl 15, da var det fult med folk. Jeg fikk meg litt mat får jeg traff noen venner. Så når vi gikk på Rådhusplassen så piss regna de. Vi kom oss inn på Aker Bryggen en tur. Så når klokka var blitt 20 var det konsert. Mange fin sanger, jeg var hjemme sånn ved 22.45. Da var jeg bløt fra nakken og ned til tåa. Ja i morgen skal jeg til noen venner av meg på Skedsmokorset, der kan det se ut til at det blir noen mat og. Jeg er neste 100 % ferdig pakket og klar til å dra ned til Bulgaria på tirsdagen. Nå er det kun 11 + uten for her å regn. Shit vær som vi sier på trøndersk.  Ja da vil jeg ønske alle sammen en våt start på uka!! så skal jeg hva jeg kan få til nedi Bulgaria. Se noen bilder og musikk film under her?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar