fredag 6. juli 2012

Helg

Yes.. da har jeg kommet meg ned til Østlandet igjen, etter 7 dager med masse fart og spenning oppi Trondheim. Den siste uka har gått til å besøke folk og trene litt. På mandagen var jeg med onkel og tante på Stjørdal. Tirsdagen var det bare en rolig dag, dro inn til byen å kjøpte meg masse klær på Moods of Norway. Etter jeg var der fikk turen opp til mormor og morfar der jeg fikk servert kjøttkaker i brun saus. Onsdagen var jeg med 2 gutter på Pirbadet fra kl 12 til 18, etter på gikk turen bort til Egon på Solsiden der vi fikk oss litt mat.  Så i går pakka jeg og dro ned til Oslo. Så nå er det bare og si godt helg til dere alle? Jeg skal ta det mest med ro i helgen. Jeg fikk ikke tatt noen bilder, kamera var tomt for batteri. Å laderen lå her nede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar