mandag 23. januar 2012

Mandag 23 januar

Oslo Funkispark logo
Ja.. da er mandagen snart over også.. i dag tidlig/formiddagen dro jeg ned til LTN (Landsforeningen for trafikkskadde) der pratet vi løst om det som hadde hent i helgen. Så når klokken var blitt 13 dro jeg hjemover. Jeg pakke ned yttertøy og varme klær, så dro jeg ned til byen igjen kl 14.30, satte meg på T-bane og dro opp til Voksenkollen var der kl 15.50, der i fra gikk det buss opp til Tryvann vinterpark for og være med på Funkis, det er et tilbud for alle som har alle former for handikap som har lyst til og drive med vinter idrett, alt fra langeren til snowboard og sittski alt er gratis. Les mer om det her? Det er 8 år siden jeg hadde stått på brettet, jeg hadde fått en kjempe flink instruktør som ga meg noen tips da jeg sto på brette. Så etter noen ganger opp og ned bakken fikk jeg fart på brettet ute og dette, fikk et kick i kroppen når jeg kjørte ned noen ganger.. Så når klokken var blitt 17 var det åpning av Funkis bakken, Cato Zahl Pedersen snakket litt og Fabian Stang var den som fikk snakkes siste. Det var 3 barn som satt i sittski  med ledsagere som kjørte over det røde båndet. Etter på kjørte jeg i 2.5 time til, Det var kult.. så det blir flere turer ditt i fremtiden. Så når klokken var blitt 19.30 satt jeg på ned til Røa T-bane. Så når klokken var blitt 21 var jeg kommet hjem til Hanaborg. Stiv og støl.. Men det var gøy.. Så jeg anbefaler alle som har lys til og prøve det..
Meg og Terje Håkonsen
Se div bilder under her??
Cato Z.
Fabian Stang snakker
Fabian, meg og Espen



2 kommentarer: