tirsdag 30. desember 2014

Årskavalkade 2014

Da kan man snart takke for 2014 og velkommen år 2015. Tiden flyr og man har mye og gjøre:) Dette blir den siste innlegge mitt for i år:)
Året 2014 har vært en kjempe år med masse som har hent, jeg kommer bare med høydepunkter.
Januar, Februar og Mars ble brukt til data, snowboard og trening.

Mars/April var jeg på Beitostølen på Ridderrennet, der det ble snowboard i 1 uke no stopp :)

Mai og juni, mai var det Hopp i Havet som var det stor, jeg ble utfordret av en av mine venner, jeg hoppa ute i Vesletjernet, 4 mai skjedde det. :) Juni gikk turen innom bowling og Jessheim + en dag til Tusenfryd med Personskadeforbundet.

Juli og August: Var ute for det meste hele tiden, soling og bading her på Vesletjernet. Hadde masse besøk og i slutten av juli gikk turen til Bulgaria med masse barn og foreldre. Der ble det bading og soling i 7 dager. I August gikk turen innom Trondheim og Bergen.

September var jeg barnevakt for katten. Det stor som skjedde i September var Oslos Bratteste (motbakke løp) med litt over 3500 løper som sprang opp Wyllerløypa ved Tryvann. Jeg sprang den opp på litt over 28 min.. :) Knall bra for meg:) Neste år skal jeg prøve på 26 min:)

Oktober: Data, trening og bok lansering med Vinni, Pekka og Ole-Martin. Boka Johnny Virker, men rallybil bok på Oslo Motor Show. Jeg ble stående på stand i over 26 timer. Jeg sto der med Personskadeforbundet, delte ut mange 100 seliuser (Selius er med i boken. Resten av oktober gikk bort til data, trening og kursing.

November: julepynting og julebord :) ++ masse andre aktiviteter.

Desember: Trening, data og kursing. Julestress (ikke for meg) har vært ferdig med julegavene lenge. Jula kom i år også den. Fikk mye fint på julaften. Jula har vært kjempefin med familie og venner.
Nå er det snart bare 24 timer til vi er i år 2015, (2015 blir mitt 9 år her nede på Østlandet:)) men de som ferie nytt år først er
Independent State of Samoa som ligger ved New Zealand. De går inn i 2015 om bare 12 timer.  Da får jeg ønske dere alle et riktig godt nytt år!!



28 Januar 2014
Langvannet 28 februar 2014

Beitostølen 31 mars 2014


31 April 2014: Våren

30 mai 2014: Sommer:)



25 juni 2014: Idrettskade


29 Juli 2014: Bulgaria på ferie

29August 2014: I Bergen på 30 års fest for Personskadeforbundet

Alle som var på Oslo bratteste
11 oktober 2014: Oslo Motor show med gutta her. Meg, Vinni, Pekka og Ole Martin med Bok lansering av Johnny Virker


November 2014: Min farfar går bort, han ble 87 år. Bilde er tatt av meg og han.

Desember 2014: fine vinter farger rundt huset:)


1 kommentar: