søndag 7. desember 2014

2 advent bare 17 dager igjen til julaften

Som jeg skriver der oppe, bare 17 dager igjen til julaften:) Helgen min har gått til julebord og bursdag i dag til ei jente på 3 år:) Når jeg dro hjem fra bursdagen, da gikk jeg noen km bare for at jeg var litt lei mat.. Når jeg gikk hjem så var jeg oppom noen venner her på Hanaborg:) Sånn har no helgen mitt gått:) Nå venter det en uke med masse støveldance :) Til uka blir det litt fri, data, riding og trening:) Du husker kanskje det konkurransen som jeg skrev om på torsdag?? Det er at du kan vinne 2 billetter til Vinni konsert i Oslo lørdag 13 desember i Oslo. Du kan lese om det på Facebook siden min klikk her eller på bilde under her??


Vinnere av billettene blir trekt ut torsdag 11 desember

Aker Brygge i går kveld:)
Full måne rundt Langvannet i kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar