søndag 19. januar 2014

Guten Tag!!

Hei.. da har jeg kommet meg til skrivingen etter 10 dager pause på bloggen, det har gått i et det siste. Jeg drevet på med data, barnepass, konsulent, trening og snowboard de siste 10 dagen. I helgen nå så var jeg på Kiel tur:) ble lange netter og lite søvn.. ble litt kurs og en by tur i Kiel. Men knall gøy var det :) Til uke så blir det snowboard og data i morgen, trening og mobil kurs på tirsdagen, onsdagen back to the Snowboard.. Torsdagen data og Jessheim, der jeg skal på juleball med Larsen :) så sånn går no dagan!! Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin vinter uke i vente !! Jeg har også filmet litt fra snowboard treningen siste onsdag.. klikk her for å se den ----> Bilder fra de siste 10 dagen kan du se under her :)


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar