torsdag 23. januar 2014

God kveld!

Nå går vi snart inni en ny helg med masse som skjer,, uken her har gått fort som vanlig. Mandagen var det litt data og etter på mange fine timer på Snowboard oppe på Tryvann. Tirsdagen ble det trening og pc fiksing til Fjellhamar fotball, i går onsdag ble brukt til data og snowboard oppe på Tryvann, i dag torsdag har gått i data og vært til Larsen på Jessheim, var med han på nyttårsball i kveld. Knall gøy:) I morgen blir det en tur opp til mine gode venner på Nannestad.. resten av helgen blir det Jessheim, styremøte og middag til venner (om jeg er snill). En ting til.. min mamma Eli har bursdag i morgen 24 januar. Gratulerer med 29 års dagen (53 år) mamma:) Da får jeg vel ønske alle mine lesere en trivelig helg!! skål med det dere har????




Pc fiksing på Fjellhamar
Ny snowboard bukse:)





1 kommentar: