søndag 29. desember 2013

Julen over og snart er vi i et nytt år

Da er det snart 2 dager igjen av år 2013, dette året har gått knall for meg. Regner med det samme til deg også?? Kan bare si at jula har vært knall fin:) har vært varmt og godt vær. Fikk mye fint i julegave. Fikk det jeg ønsket meg også + litt for mange nissegaver.. hehe.. Jeg kom hjem til Hanaborg på fredagen, da pissregnet det her.. uten måte. Kom fra solen og varmen .. i helgen har jeg for det meste bare tatt det med ro. sovet lenge og kost meg:) Så i år 2014 satser jeg på at jeg kommer over 2 million treff på bloggen min:) mitt nyttårsforsett 2014 blir nok å spise litt mindre CUBA sjokolade. Skal tror om jeg klarer det?? Da får jeg vel skrive mer til neste år?? Ha en topp uke og en riktig fin nyttårs aften?? Skal skåle meg inn i det nye året:)
Lyst på en en digital-bok til nyåret?? ROSENS VINGER Skatten en kjempe fin krim Klikk her for mer info om den --->


Over 1.2 million har vært innom bloggen min :) konge, litt mindre besøk vær dag nå, sikkert grunnet julen
Godt nytt år fra meg.. 2014 er hestens år fra den kinesiske kalender

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar