mandag 16. desember 2013

8 dager igjen til julaften Nissefar driver og trimmer rudolf og nissemor pakker inn gaver

Hei.. Da er det bare 8 dager til julaften nå er det over 900000 besøk, kan vi få til 1000000 innen julaften??
Er du ferdig med julegavene?? Helgen her har gått fort, fredagen var jeg barnevakt til 3 barn oppe på Hanaborg, knall flink nanny var jeg. Passa de fra ettermiddagen til midnatt, lørdagen dro jeg en tur til Bøler til noen venner, spiste mat og snakket sammen. Resten av kvelden slappet jeg bare av. Søndagen (i går) var jeg sammen med Lars C fra Jessheim, vi var en tur til mormor hans. Der fikk vi servert masse godt, rakfisk og godis. I dag mandag skal jeg en tur oppover til Nannestad og ønske dem god jul. Resten av uken blir det pakking til hjemover tur + litt trening. Da får Hanaborg Nissen ønske dere en knall fin uke videre!! 

knall bra med besøk den siste uken:)
Litt pc spill i kveld:)
Rakfisk og lefse
Bøler på lørdagen
Snøen som kom på lørdagen, den er neste borte nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar