torsdag 29. august 2013

Snart er vi i september

Hei og hå alle sammen. Ja da går vi mot helg igjen. Nå er det ikke lenge til vi er i september måned, Nå har jeg gått i shorts i over 11 uker i et.  Hehe, den siste uka har vært data data og trening. På søndagen la jeg min gamle sofa ut på finn.no, hadde over 200 meldinger på den. Folk fra Askim og Dovre ønsket å kommet å hente den, men etter 10 min fikk jeg en melding om noen som kunne hente den. De kom på tirsdagen på kvelde å hente den. Onsdagen fikk jeg hentet min nye sofa (se bilder under her?)  Den er litt stor, men fikk tilpasset den i stuen min. I dag torsdag har det gått i data, i helgen blir der rolig,. Da får jeg ønske alle en kjempe fin helg!! Kun 11 dager igjen til Stortingvalget 2013 :)  Det kan hende at jeg flytter til Parkveien..
Tilbud kan du finne på den her siden --->

Nye sofaen:)

Den gamle på vei ut

Var sofaløs i 1 døgn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar