lørdag 24. august 2013

Over 10000 lesere

Jippi da har jeg rundet 10000 leser :) nr 10000 var en ip fra Trondheim :) takker kjære Trønder som leser min blogg:) Den siste uken har det ikke vært noen tull som har skjedd, har for det meste drevet på med data, svømme og friidrett med barn, vært en tur på Nannestad (Moreppen) fikk vært på Sirkus med gutta der, det er sikkert 15 år siden sist (se bilder under her?) og Jessheim + mye i Oslo. Resten av helgen blir det styremøte, titte på en sofa har tenkt å bytte ut den jeg har. Til uka som kommer blir det mer data masse mer. Skal prøve å komme med flere oppdateringer :) Da får jeg ønske dere alle en kjempe fin helg videre og uke!!


Uten for til meg sist uke

Kjører tog mot Kløfta
















Lars fikk prøver gitaren til en på Aker Brygge




Høyre Erna fikk fin plass på nakkestøtte til Larsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar