torsdag 10. november 2016

Snart er det jul

Jeg må si unnskyld for å ikke ha oppdatert bloggen på over 6 måneder..
Jeg har hatt mye å gjøre + for 4 uker siden så brakk jeg kragebenet.. da ble det operasjon, så nå har jeg for det meste vært hjemme og tatt vare på helsen. Skal til bake på AHUS om 20 dager å få sjekke om alt er i orden.. Får håpe på det.. har ikke tid til annet:) Ellers så har sommeren gått fort forbi.. var i Trondheim en tur også Bulgaria. I høst har jeg vært en tur oppe på Beitostølen:) Nå venter det snart jule tur:) Gavene er jeg neste ferdig med.. mangler kun 1 :) Har taushetsplikt fra Nissefar og NisseMor, Sier jeg mer så får jeg ikke gave fra de:( Så dere må nok venter til julaften:)
Skal se om jeg får til flere oppdateringer her etter vært nå..
Ha en videre fin November!!
Første snøen som kom nå.. 4 november

Meg og Vinni på Oslo Motor Show med boka Fis And Love:) 



Her ser du meg før jeg opererte kragebenet på AHUS 14 oktober
Beitostølen 26 september
Bulgaria i august :)
Solnedgangen på Frøya i starte august























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar