søndag 25. mai 2014

Snart juni:)


Hei alle mine blogg leserer:) Helgen her har gått fort den også, Fredagen ble tiden satt av til å klippe litt plen og videre møte med en kompis. + en tur ned til Oslo får å hente mappe til min nye tlf Samsung S5 som jeg fikk siste uke:) Ellers på fredagen ble rolig, masse lyn og torden utenfor å masse regn. Lørdagen ble det rydding i bua + litt vasking av verandaen. Resten av dagen gikk til å være ute :) På kvelden var jeg en tur nede på Lilletjernet eller som jeg sier Vesletjernet, der hadde ungdommer forsøpla hele sitte plassen. :( De står jo 2 søppel dunker 1 meter i fra benken + at de har klint ut en hel flaske med ketchup på bordet. I dag søndag har jeg ryddet litt i heimen + hatt en styremøte og vært en tur på Moreppen - Nannestad til venner der:) Var 2 pjokker som var i 100 da jeg kom.. Nå venter det en sol fin uke her nede på Østlandet, den skal nytes :) Ha en kjempe fin siste uke av mai!!
Forsøplingen
Forsøplingen:(
Flink gutt ja:) Ryddig :)

Rydding av bua:)
Samsung s5 min:)
 
Regn i Oslo på fredagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar