mandag 17. mars 2014

Kjære leserer sorry sent oppdatert

Jeg har vært i grunn mye opptatt siste 14 dagene, de siste 7 dagene har jeg vært syk og for det meste bare vært hjemme. Helgen 8 og 9 mars var jeg i Trondheim, der jeg feiret min tantes trekkspill klubb 35 års dagen. De gikk i sodd og masse god drikke + mye dans:) Etter jeg kom hjem fra Trønderlag sa kroppen stopp da var det bare og holde seg inn og slappe av, hater og være syk :( Det er mange år siden jeg har vært sånn, helgen som har vært når har gått til vask av klær/hus + slappet av. Styremøte i går, + en tur til Strømstad i Sverige, etter vi var der så tokk vi ferjen fra Strømstad til Sandefjord. Jeg var ikke hjemme før 01.00 i natt. i dag har jeg gjort noen små ting + vært på Tryvann å stått på snowboard. Godt å være tilbake i den gamle formen. Resten av uken blir det noen møter, data og soving. Da får jeg ønske deg og dine en kjempe fin uke videre!!

Tryvann i dag:) Knall vær:)
Månen skinner på sjøen (Bilde er tatt neste ved Sandefjord)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar